Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12253/119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRamos, Carlos Manuel Pereirapt_PT
dc.date.accessioned2011-09-21T21:56:44Z-
dc.date.available2011-09-21T21:56:44Z-
dc.date.issued2011-09-21-
dc.identifier.other612.39(043.2) RAMpt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10884/119-
dc.description.sponsorshipBreda, João Joaquim Rodrigues da Silvapt_PT
dc.languageporpt_PT
dc.rightsopenAccessen
dc.subjectpublicidade alimentarpt_PT
dc.subjectobesidadept_PT
dc.subjectcriançaspt_PT
dc.titleMarketing Alimentar dirigido às crianças: efeitos e consequênciaspt_PT
dc.typebachelorThesispt_PT
dc.rights.holderUniversidade Atlânticapt_PT
Appears in Collections:A CS/CN - Trabalhos Finais de Licenciatura

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artigo_CarlosRamos.pdfArtigo638.47 kBAdobe PDFView/Open
Relatorio_Carlos Ramos.pdfRelatório334.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.